• Gratis verzending op alle bestellingen
  • Voor 20:00 uur besteld, vandaag verzonden
  • 30 dagen bedenktijd

Verzenden & Retourneren

  

 

 


Verzendproces

Gratis en snelle bezorging

Als je voor 20:00 uur jouw bestelling hebt geplaatst, wordt je bestelling diezelfde (werk)dag nog GRATIS verzonden. Dit betekent dat wij de bestelling dan hebben overgedragen aan onze verzendpartner PostNL, meestal heb je je bestelling dan de volgende dag al in huis. Soms doet PostNL er iets langer over dan de gewoonlijke 1-2 bezorgdagen, bijvoorbeeld door slechte weersomstandigheden, de feestdagen of andere vertragingen. Bestellingen naar België doen er doorgaans iets langer over; vaak 3-5 werkdagen. Overigens zijn zondag en maandag geen werkdagen voor PostNL, dus heb je een bestelling in het weekend geplaatst? Houd er dan rekening mee dat dinsdag de eerste werkdag is voor het postbedrijf om je bestelling te bezorgen.

Let op! In deze periode van onderbezetting door Coronavirus kan het echter weleens wat langer duren dan je van PostNL (en daarmee ons) gewend bent. Mocht je bestelling er nadat wij deze hebben overgedragen aan PostNL onverhoopt iets langer over doen, dan danken we je alvast voor je begrip. 

Bezorging via PostNL

Wij verzenden alle bestellingen via PostNL. Je hoeft er niet voor thuis te blijven, want jouw bestelling komt door de brievenbus op jouw deurmat te liggen. Wil je je bestelling kunnen volgen? Dan kun je tijdens het afrekenproces kiezen voor verzenden met 'Track & Trace'. Wij zullen het pakket dan als brievenbuspakket versturen, het voordeel hiervan is dat je niet thuis hoeft te blijven maar je het pakket wel kunt volgen aan de hand van een trackingcode.      

Gratis verzending

Al onze bestellingen binnen Nederland worden GRATIS verzonden, ongeacht de prijs of het gewicht van je bestelling.

Retourproces

Verkeerd product ontvangen?
Dat is vervelend, natuurlijk onze excuses hiervoor. Het is belangrijk om direct contact op te nemen met onze klantenservice door te mailen naar [email protected] Dan kunnen wij dit probleem zo snel mogelijk voor jou oplossen!

Wil je je bestelling retourneren?

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met jouw bestelling. Het retourneren ervan is bij ons geen probleem! Je kunt jouw bestelling namelijk binnen 30 dagen na herroeping retourneren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag, via de door jouw gekozen betaalmethode retour gestort. We zouden het waarderen als het artikel in de originele staat wordt geretourneerd.

Volg de volgende stappen om je retour in goede orde af te handelen:

  1. Op pagina mijn account kun je inloggen en je retour aanmelden via "Mijn bestellingen". Heb je geen account aangemaakt tijdens je bestelling, dan kan je dit alsnog doen door hetzelfde e-mailadres te gebruiken waardoor de bestelling alsnog in je account komt te staan.

  2. Indien mogelijk graag het retourformulier invullen, zodat we je retour aan jou kunnen linken en je retour goed kunnen verwerken.

  3. Je kunt de artikelen die je wil retourneren samen met het retourformulier in dezelfde verpakking/envelop naar ons terugsturen naar onderstaand adres;

Phone-Factory
t.a.v. Retourneren
Naaldwijkseweg 18
2291 PA, Wateringen
Nederland

* Vermeld altijd je ordernummer in of op de Phone-Factory envelop*

De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening, tenzij je kiest voor een tegoedbon of product ruilen. De retourzending kan je per brievenbuspost versturen en kun je in een willekeurige postbus op straat gooien. Je hoeft hiervoor niet naar een postkantoor. Is jouw pakket te groot voor de brievenbus op straat? Stuur hem dan op als pakketpost. Met de optie Track & Trace kun je jouw retour ten alle tijden volgen, zodat je er zeker van bent dat hij goed bij ons aankomt. Het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt ligt bij jou. Is je product beschadigd of verkeerd geleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat wij dit probleem direct voor je kunnen oplossen en jij niet voor deze kosten hoeft op te draaien. Stuur daarom een mail naar [email protected] 

Wat gebeurt er als je jouw retour hebt verstuurd?
Zodra wij jouw retour ontvangen en verwerkt hebben, brengen wij jou hier uiteraard via de mail op de hoogte over. Wanneer wij het product in goede en originele staat ontvangen hebben, zullen wij het verschuldigde orderbedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst terugstorten, via de door jou gekozen betaalwijze.

       

 

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »